Just be yourself
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Just be yourself

wees u zelf
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Rustig zitten

Go down 
4 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:17 am

Shana grjinsde. "Dat denk jij" zei ze grijnzend tegen Ikuto. Niemand wist of had haar al in haar character change gezien maarja.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:18 am

"Denkje"zei hij en gromde kwaad naar haar. Hij veranderde dan in een bruin/oranje wolf.
Hij rekte zich uit. Kon hem het wat schelen in wat ze veranderde. Hij kon haar op dit moment eigenhandig verscheuren en dat zou hij ook wel doen. "Wel ga lekker spelen met je vriendjes,je bent in mijn gebied"zei hij en gromde nogmaals.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:21 am

Ikuto veranderde en hij kreeg oren en een staart. Hij liet eigenhandig zijn hand veranderen in een reusachtige klauw. "wat dacht je te doen?"
Back to top Go down
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:22 am

Shana lachtte. "Wauw een wolfJE" zei ze grijnzend. Ze sloot haar ogen en zocht naar het binnenste in haar lichaam. Ze veranderde. Ze veranderde helemaal. Ze kreeg blauw haar en haar bruine ogen werden ook blauw. Ze kreeg een prachtig ninja pak en een zwaard. Ze grijnsde en keek Jacob aan. Ze trok haar zwaard en keek hem recht aan. "Rot zelf op" gromde ze. Ze had al een idee dat iemand zou schrikken. Niemand herkende haar zo. Ook har karakter veranderde...

(http://www.quizilla.com/user_images/I/II/IIE/IIEMOCUPCAKEZ/1247176536_4734_full.jpeg)
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:24 am

"Waarom zou ik oprotten je staat op mijn gebied teef"zei hij en grijnsde even en keek kort naar Ikuto en knikte. Hij gromde en sprong naar haar rtoe en beet haar in haar arm en trok hard met zijn tanden Toen liep hij naar een boom en ging daaronder zitten. Hij gaapte kort.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:26 am

Shana vloog tegen de grond en bloedde. Een paar plekken had ze als zwakke plek omdat die niet beschermt waren. Ze gromde en rende op op hem af. Ze sprong in de boom en sprong naar beneden. Ze landde op hem en stak haar zwaard in de plek die ze kon raken.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:28 am

Jake was sneller dan hij en voor het zwaard hem zou raken was hij weg gesprongen. "Dom dom dom,dank je niet dat ikje trucjes niet ken"zei hij met een grijns. Hij keek naar de kat en snoof kort. Hij sprong dan op een rots en sprong er nog op een aantal tot hij op een paar meters van hun op het zand stond.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:29 am

Ikuto liet zijn enorme kattenklauw verdwijnen en keek beiden aan "kappen". Hij nam Shana beet en liet met zijn andere hand een klauw verschijnen. "wegwezen nu!!!". Zeijn blik was kil en emotieloos.
Back to top Go down
Dwyer

Dwyer


Posts : 14
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 19 Jaar
character change in...: Zwarte Kat met Helder Blauwe Ogen
partner: -

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:30 am

Twee helder blauwe ogen kijken toe, een zacht miauw kwam uit een struikje. Ik kijk rustig toe, kijk wat er gebeurd. Ik spring in de boom en wacht op een teken, de tak naast me trilt als er een ninja op land, het was het meisje dat er net nog was. De wolf die onder de boom zat kreeg het zwaar dacht ik. Ik spring uit de boom, verander ondertussen terug en land naast de halfkat die ik eerst heb gezien, ''Wie zijn er aan het vechten?'' vraag ik rustig terwijl ik een geeuw onderdruk.

{Als kat: http://olsons39.deviantart.com/art/Icy-Blue-Eyes-117390886}
Back to top Go down
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:31 am

Shana schrok en gromde. Haar ogen lichtten kort rood op maar ze kreeg weer bruine ogen en zakte in. Ze bleef even op de grond zitten en schudde haar hoofd. Ze was de normale Shana weer en stond op. Ze voelde even aan de beet op haar arm. Je zag dat ze niet zoals de ninja Shana was,die was dodelijk...
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:33 am

Jake keek hun aan en grijnsde kort. Hij veranderde weer in Jake en ging zitten. Aangezieen het een soort afgrond was. Hij keek naar beneden en grijnsde kort. Hij hoorde de vraag van de andere jongen die er bij was. "Jacob,voor vrienden Jake"zei hij tegen hem en keek naar Ikuto. Hij gaapte kort en wachte af.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:36 am

Ikuto grijnsde eens en keek naar Jacob "laat ons over je gebied wandelen, we zullen niets aan deze natuur doen". Hij keek Jacob emotieloos aan

(character change Ikuto: http://cdn.myanimelist.net/images/clubs/18/98687m.jpg)
Back to top Go down
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:37 am

Shana keek Jacob kwaad aan en zcuhtte. Ze had even een steek en legde haar hand op de plaats. Ze zuchtte. Het was haar geheim...Niemand mocht het te weten komen. Ze zuchtte even en keek stil naar Ikuto.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:40 am

Jacob sprong naar beneden en lande ruw maar had niets. "Als je het waagt ook maar een dier te krenken een blaadje af te trekken of eeen tak te breken,krijg je met mij aan de stok"zei hij tegen Ikuto. Hij keek hem aan en grijnsde kort. "Verbind die wonde anders ontsteekt het"zei hij tegen hun. Hij keek even naar de andere jongen.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:41 am

Shana keek hem aan. "Nou en dan" gromde ze. Ze kreeg weer een steek. Vanbinnen was ze kwaad en ze wilde veranderen maar ze hield haar in. Ze zweeg en keek naar Ikuto.
Back to top Go down
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:41 am

Ikuto had haar nog steeds vast. Hij kreeg zijn zilvere klauw en hij hield die in de aanslag voor in geval dat. "denk je dat als ik rondzwerf in de natuur ik er ook maar iets mee doe?"
Back to top Go down
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:43 am

Shana keek strak en kwaad naar Jacob. Als hji ook iets uitdagend deed zou ze weer veranderen. Ze snoof en keek dan naar Ikuto die haar nog vasthad.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:44 am

"Dan nog,ik merk veel hier,dus doe niets wat je normaal ook niet doet"zei hij tegen hem en keek naar de klauw. "Kalm aan gast ik doe niets"zei hij en gromde kort. Hij grijnsde even en keek wat rond over het gebied. Hij gaapte kort en keek de twee verveeld aan. "En wie ben jij dan wel"zei hij tegen de andere jongen.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:47 am

"in een boom zitten is dat toegelaten? Of is dat ook al verboden terrein?"zei Ikuto nog steeds emotieloos. Hij had Shana nog steeds vast en was niet van plan los te laten. Hij liet zijn zilveren klauw niet zakken.
Back to top Go down
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:49 am

Shana keek Jacob aan en snoof. Ze voelde dat hji haar niet zou los laten en werd iets roder. Ze keek nog steeds naar Jacob.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 9:50 am

"Zit waar je wil"zei hij tegen hem. Hij keek even naar Shana,hij kreeg haar nog wel is te pakken. Hij geeuwde even en keek hun twee aan. Hij voelde op zijn schouder de tatoo en grijnsde weer. Het teken van de Quileute's. Hij grijnsde weer kort en wachte af.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Shana

Shana


Posts : 260
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 Jaar
character change in...: Ninja
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 10:00 am

Shana gromde en trok haar los. "Ik ga al!" riep ze kwaad. Ze duwde hem ruw opzij en liep weg. Hier had ze echt geen zin meer in.
Back to top Go down
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 10:05 am

Ikuto keek haar droog aan. "meiden ook"mompelde hij. Zelf sprong hij weg, weg van dit terrein.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 EmptyMon Aug 10, 2009 10:11 am

Hij grijnsde even toen hijde twee weg zag gaan. "Wel antwoord je me nog"zei hij kalm tegen hem. Hij had nu al de pest aan Shana en kende haar nog maar net. Misschien kon hij nog wel is bevriend raken met Ikuto. Hij wachte op een antwoord en keek kalm om zich heen.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Sponsored content





Rustig zitten - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Rustig zitten   Rustig zitten - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Rustig zitten
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Just be yourself :: Buiten gebieden :: Het meer-
Jump to: