Just be yourself
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Just be yourself

wees u zelf
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Rennen door het woud

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:05 am

Jake liep in zijn wolven gedaante door het woud. De bruin/oranje wolf die groter leek dan de normale wolf was snel en krachtig gebouwd. Hij grijnsde toen hij de wind langs zijn vacht voelde. Hij liep met een grijns door en liep steeds sneller en sneller. Hij dacht even aan Billy en zijn zussen Rebecca en Sarah. Hij verbande die gedachte en liep door.


(Gelieve niet te komen vechten)
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:20 am

Ikuto sprong uit een boom en landde recht voor Jacob die rende. Hij keek hem droog aan "ik dacht je hier wel tegen te komen". Hij kruistte zijn armen voor zijn borstkas en keek Jacob nog steeds aan.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:22 am

Jacob hield halt en keek hem aan. "Nou wat moet je dan"zei hij tegen hem. Toen veranderde hij weer in zijn mensen gedaante. Jake was breder en groter gebouwd dan Ikuto maar dan nog. Hij wachte op een antwoord en keek kalm om zich heen. Dit was waarschijnlijk al over die Shana.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:24 am

"verklaar je reactie van daarnet eens?"zei Ikuto die Jacob droog aankeek. Hij liet zijn kattenoren en staart verdwijnen. Hij was inderdaad kleiner maar veel leniger en sneller. Daarom was hij ook een kat.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:34 am

"Wel,ze daagde me uit,ik beet,ze viel me aan ik voor zag het en sprong weg"zei hij droog.
Hij keek hem aan en grijnsde even kort. Toen geeuwde hij weer. "En waarom moest ik het zeggen"vroeg hij aan haar.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:37 am

(het is een jongen >.>)
Ikuto keek naar Jacob "dan ben ik zeker van mijn stand van zaken, daar bedoel ik mee ofdat ik gelijk heb met wat ik heb gezien". Hij geeuwde eens en leunde tegen een boom.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:39 am

Hij keek hem aan en streek door zijn haar. "En nu ben je boos omdat ik haar beet niet"vroeg hij aan hem. Hij kraakte zijn vingers en keek wat verder rond. "Ik haat het gewoon als er een of andere meid me uitdaagd en dan nog in mijn gebied"zei hij tegen hem. Hij stond in zijn bloot bovenlijf waardoor de tatoo zichtbaar was.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:42 am

"neuh neuh"zei Ikuto droog en hij keek naar Jacob. Hij keek even naar de tattoo maar zei er niets over.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:45 am

Hij rekte zich even uit en keek hem aan. "Wel we maakte op een fout moment kennis"zei hij. Hij keek hem aan en grijnsde. "Ik ben Jacob Black van de Quileute stam"zei hij. Hij keek hem aan en je zag een glinstering in zijn ogen. "Laten we overnieuw beginnen"zei hij.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:49 am

"Ikuto Tsukiyomi"zei Ikuto en hij stak zijn hand uit "inderdaad dat deden we. Tuurlijk een nieuwe schone lei". Hij grijnsde eens en had zijn hand nog steeds uitgestoken naar Jacob.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 10:51 am

Hij schudde hem de hand en knikte kalm naar hem. "Als ik haar ooit nog is aanval kan ik daar niets aan doen"zei hij tegen hem. Hij grijnsde even en keek hem aan. "Dus je bent een kat"zei hij tegen haar. Hij rekte zich weer uit en keek hem aan.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Ikuto
Admin
Ikuto


Posts : 222
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 17 jaar
character change in...: Zwarte kat
partner: nee

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 11:25 am

"ja"zei Ikuto die een geeuwde "dat zal ik dan wel zien wat ik met je doe". Hij grijnsde eens gemeen.
Back to top Go down
Jacob
Admin
Jacob


Posts : 43
Join date : 2009-08-09

Character sheet
leeftijd: 18
character change in...: Wolf
partner: /

Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud EmptyMon Aug 10, 2009 11:59 am

Hij fronste even en grijnsde kort. "Zo mag ik het horen"zei hij met een grimas. "Zullen we is wat gaan doen"vroeg hij kalm aan hem. Hij gaapte eens uit verveling. Misschien wel klifduiken dat was altijd lollig.
Back to top Go down
https://justbeyourself.actieforum.com
Sponsored content





Rennen door het woud Empty
PostSubject: Re: Rennen door het woud   Rennen door het woud Empty

Back to top Go down
 
Rennen door het woud
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Rennen
» In het woud

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Just be yourself :: Buiten gebieden :: Het woud-
Jump to: